Advent u Parku
21384
post-template-default,single,single-post,postid-21384,single-format-standard,stockholm-core-1.0.8,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,popup-menu-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Advent u Parku

Advent u Parku

problem s kojim se klijent susreo

Klijent je dobio novu lokaciju za organizaciju Adventa u Osijeku 2018. Dizajnom su se htjeli približiti ljudima kako bi izbjegli potencijalno negativne konotacije uslijed nove lokacije.

Kako ga je pokušao riješiti

Prethodnih godina koristila su se gotova grafička rješenja s interneta i stock fotografije. Također nezaobilazni su bili i razni klišejizirani vizuali božićnih motiva popraćeni guranjem sponzora i sponzoriranih proizvoda u prvi plan.

Što je tražio od mene?

Klijent je htio za ovaj Advent vizual koji će biti “topao” i koji će prenositi emociju  “Božića kakav je nekad bio”

Trebalo je napraviti vizual koji će se približiti ljudima i prenositi emociju Božića

Što sam mu ponudio kao proces koji će nas dovesti do rješenja?

S obzirom da sam imao otvorene ruke, odlučio sam maksimalno potencirati novu lokaciju koja je sama po sebi bajkovita. Oblikovao sam i posebno osmislio individualne aplikacije i sve elemente koji su bili komunikacijska platforma. Posebno sam osmislio i dodatne vizuale za digitalne kanale kako bi se stalno mogli mjenjati.

Kako izgleda rješenje?

Za key vizual koristio sam scenu parka iz zraka s ljudima na Adventu a kao vizualni jezik dječje ilustracije. Napravio sam i veliki broj “mini” scena unutar vizuala koji su dinamični i animirani elementi pogodni za društvene mreže. Sva događanja su dobila zasebne ilustracije izvođača nacrtanih u stilu vizualnog identiteta.

Što se promjenilo u klijentovu poslovanju na bolje?

Advent u Osijeku imao je odličan odaziv posjetitelja a plakati su išli u dodatni dotisak zbog dobrog odaziva publike. Društvene mreže su jako dobro funkcionirale i zbog organizacije, ali i zbog dobrih materijala koje su imali na raspolaganju.