Advent u Parku
problem s kojim se klijent susreo
Klijent je dobio novu lokaciju za organizaciju Adventa u Osijeku 2018. Dizajnom su se htjeli približiti ljudima kako bi izbjegli potencijalno negativne konotacije uslijed nove lokacije.
Kako ga je pokušao riješiti
Prethodnih godina koristila su se gotova grafička rješenja s interneta i stock fotografije. Također nezaobilazni su bili i razni klišejizirani vizuali božićnih motiva popraćeni guranjem sponzora i sponzoriranih proizvoda u prvi plan.
Što je tražio od mene?
Klijent je htio za ovaj Advent vizual koji će biti “topao” i koji će prenositi emociju “Božića kakav je nekad bio”
Trebalo je napraviti vizual koji će se približiti ljudima i prenositi emociju Božića
Što sam mu ponudio kao proces koji će nas dovesti do rješenja?
S obzirom da sam imao otvorene ruke, odlučio sam maksimalno potencirati novu lokaciju koja je sama po sebi bajkovita. Oblikovao sam i posebno osmislio individualne aplikacije i sve elemente koji su bili komunikacijska platforma. Posebno sam osmislio i dodatne vizuale za digitalne kanale kako bi se stalno mogli mjenjati.
Kako izgleda rješenje?
Za key vizual koristio sam scenu parka iz zraka s ljudima na Adventu a kao vizualni jezik dječje ilustracije. Napravio sam i veliki broj “mini” scena unutar vizuala koji su dinamični i animirani elementi pogodni za društvene mreže. Sva događanja su dobila zasebne ilustracije izvođača nacrtanih u stilu vizualnog identiteta.
Što se promjenilo u klijentovu poslovanju na bolje?
Advent u Osijeku imao je odličan odaziv posjetitelja a plakati su išli u dodatni dotisak zbog dobrog odaziva publike. Društvene mreže su jako dobro funkcionirale i zbog organizacije, ali i zbog dobrih materijala koje su imali na raspolaganju.