Canopy by Hilton
21390
post-template-default,single,single-post,postid-21390,single-format-standard,stockholm-core-1.0.8,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,popup-menu-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Canopy by Hilton

Canopy by Hilton

Problem s kojim se klijent susreo

Hilton grupacija se odlučila na širenje u Hrvatskoj te su za taj zadatak odabrali Canopy brand koji je “mladenačkiji” pristup luksuznom hotelijerstvu. Za potrebe dizajna interijera su angažirali Studio FS, koji su angažirali mene za vizualnu komunikciju.

Kako ga je pokušao riješiti

Bitno je bilo da Canopy robna marka komunicira jedinstveno na svim razinama koje gost za vrijeme posjeta koristi. Od interijera, materijala, osvjetljenja, predvorja, soba, pa do menija koje gosti koriste pri naručivanju hrane ili pića. Klijenta je zanimalo rješenje – ključ u ruke.

Što je tražio od mene

Bilo je jako bitno da gost dobije dojam određene razine luksuza, ali bez pretjerivanja i s naglaskom na kvalitetu. Inicijalni angažman bio je za signalistiku te jelovnike i karte pića. Pri ulasku u dijalog i formiranju projektnog zadatka, nije se znalo kako će signalistika biti koncipirana, a ni koliko menija će nam trebati.

Od presudne je važnosti bilo da dizajn i produkcija pričaju jedinstvenu priču s interijerom.

Što sam mu ponudio kao proces koji će nas dovesti do rješenja?

Predložio sam ručno crtane ilustracije interijera hotela. Svi meniji su ručno proizvedeni u Hrvatskoj s vrhunskim materijalima koji su odabrani na način da tonovima boja komplementiraju sjedeće garniture te predvorje i restoran. Signalistika je pratila isporučene brojeve soba a posložio sam i novi koncept hijerarhije informacija i revidirao točke interesa.

Kako izgleda rješenje?

Za svaki je slijed formirana nova karta. Tako smo došli do 5 različitih menija kroz koje gost prolazi te uživa pri odabiru idealne kombinacije jela i pića. Osim količine, svaki meni se razlikuje od drugog po formatu i boji. Stranice su lako zamijenjive jer se jelovnici mijenjaju dvaputa godišnje. Signalistika je laserski rezana iz 3 mm debelog čelika koji je naknadno bojan u crno, te je postavljena na distanci od 3mm prozirnog pleksiglasa koji je direktno fiksiran na zid.

Što se promjenilo u klijentovu poslovanju na bolje?

Prema povratnoj informaciji uprave hotela, gosti su iznimno zadovoljni i oduševljeni sustavom menija. Proces odabira hrane je puno jednostavniji jer svaku etapu biraju zasebno, a pića i vinska karta su iznimno pregledni što gostima uvelike olakšava odabir pića uz jelo. Zbog dobre kuhinje, interijera i menija, restoran radi punim kapacitetom i u novoj sezoni će testirati lagano povećanje cijena, što govori da prostora za unapređenje još uvijek ima.